"Chorzów na żywo": Debata o strategii promocyjnej miasta na Stadionie Śląskim
Piąte już z kolei spotkanie w ramach serii „Chorzów na żywo” zostało przeprowadzone, skupiając się na temacie promocji miast wchodzących w skład Metropolii GZM. Wśród głównych atrakcji omawianych podczas debaty znalazły się te, które są pod nadzorem Samorządu Województwa Śląskiego.
Za nami pięć sesji dyskusyjnych pod szyldem „Chorzów na żywo”. Podczas nich podejmowane były tematy związane ze sztuką, budownictwem, hutnictwem i przemysłowym dziedzictwem miasta. Poruszano również kwestie wyzwań stojących przed lokalnymi przedsiębiorcami działającymi w branży restauracyjnej i gastronomicznej. Tym razem rozmowa skupiła się na zagadnieniach związanych z promocją i różnymi facetami marketingu terytorialnego.
Debatę prowadził Marek Czyż, redaktor. Wśród uczestników znaleźli się Andrzej Kotala, prezydent Chorzowa, Adam Hajduga, zastępca dyrektora Muzeum Hutnictwa, Marcin Mańka, przewodniczący rady nadzorczej Ruchu Chorzów oraz Rafał Kandziora, członek Sejmiku Województwa Śląskiego.
Chorzów, miasto z silnymi korzeniami w hutnictwie, domowe dla Ruchu i Parku Śląskiego, posiada duży potencjał do promocji. Celem debaty było omówienie możliwości jak najlepszego wykorzystania tego potencjału i ustalenie odpowiedniej strategii marketingowej.
Debatę na żywo można było śledzić na Facebookowym profilu Miasta Chorzów. Po zakończeniu dyskusji, zapis został opublikowany na miejskim kanale „Kocham Chorzów”.